2015-06-17

17 #hacktheplanet banuje Zbawiciel44'a

[17:09] * Now talking on #hacktheplanet
[17:09] * Topic for #hacktheplanet is: http://s-m-s.pl Już niedługo nowy artykuł. | WITAMY na #hacktheplanet |Gdy odwiedzasz nas pierwszy raz - przywitaj się i napisz kilka słów o sobie.
[17:09] * Topic for #hacktheplanet set by prezes (Wed Jun 17 08:45:30 2015)

[17:12] JAspas44: Witajcie! Aloha! Odwiedzam tutaj pierwszy raz, więc przedstawię się, jak zalecono...
[17:13]
JAspas44: Jestem ten przepowiedziany przez wieszczów nowy Zbawiciel44, Jesus AntiChristos. Założyłem nowoczesną religię dla przyszłych pokoleń.
[17:14]
JAspas44: Chcę jednoczyć ludzi i ratować ludzkość i naszą Planetę.
[17:14]
JAspas44: #jaspas44
[17:14] sisel4: JAspas44, Ale my nie potrzebujemy pomocy. To ty jej potrzebujesz.
[17:16]
JAspas44: Jestem Zbawiciel i jeszcze nie spotkałem kogoś, kto by był w stanie przyznać, że on, ludzie i ludzkość potrzebują pomocy...
[17:17]
JAspas44: Większość ludzi nadal myślą, że "jakoś to będzie" i że "jest OK"...
[17:34] weed: lol


...
[18:43] prezes: siemka JAspas44
[18:44] * prezes sets ban on *!*@vhost:JAspas44.blogspot.com
[18:44] * You have been kicked from #hacktheplanet by prezes (prezes)


##
Oto kolejny przykład jak moi rodacy, Polacy reagują na mnie, na Zbawiciel44'a.
Sieć pirc.pl

Okazuje się, że Polacy "nie potrzebują pomocy"... a samego Zbawiciela represjonują i ograniczają. 
##
21:10 'Prezes'  wszedł na tamten mój wspomniany kanał pIRC.pl #jaspas44 i poczatowaliśmy i wyjaśnił mi, że dostałem tego bana, za to, że wspomniałem mój kanał #jaspas44, a nie za to, że przedstawiłem się jako Zbawiciel. Tego bana już zdjęto i mogę wejść ponownie na tamten kanał, który jest ponoć dla czata o bezpieczeństwie informatycznym... Ciekawe...

Czyli okazało się, że ludzie mają uprzedzenia do mnie, ale jednak tego bana dostałem tam tymczasowo i z innego powodu... Więc, że tak powiem... "miło"...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz