2015-10-29

Mieszkanie dla Zbawiciel44'a

Mieszkam teraz w Anglii, w okolicach London. 
Dzisiaj (c03=2015-10-29) właściciel mojego mieszkania oznajmił mi, że on sam jest w wielkich kłopotach finansowych i że z tego powodu ja mam także problem z tym moim mieszkaniem.
Mogę najpierw utracić dostęp do Internet, a potem nawet utracić to mieszkanie na zimę. Tak czy inaczej jestem w kłopotach mieszkaniowych i bytowych.
W związku z tym, że teraz moje sprawy bytowe są zagrożone, jestem zmuszony zaprzestać tej mojej dotychczasowej działalności publicznej, w tym nadawania moich słuchowisk przez Internet radio.

Rodaków proszę o pomoc w znalezieniu nowego mieszkania dla mnie, Zbawiciel44'a, gdzieś w Wielkiej Brytanii, albo w Unii Europejskiej, albo innym sensownym, bezpiecznym kraju (np. Szwajcaria, Norwegia).

Wasz rodak, Zbawiciel44,
Jesus Adalbert Cunrad44 'Czterdzieści Cztery'

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz