2015-10-27

Nie głosowałem na "Prawo i Sprawiedliwość"!

W dniu 2015-10-27, po dzisiejszym ogłoszeniu wyników wyborów do Sejmu i Senatu RP przez PKW, niniejszym publicznie oświadczam, że nie głosowałem na tę teraz zwycięską partię "Prawo i Sprawiedliwość" w tych wyborach dnia 2015-10-25.

Nie głosowałem na, ani nie wybierałem posłów ani senatorów z list Prawo i Sprawiedliwość ani teraz ani w przeszłości.

Nie głosowałem na, ani nie wybierałem posłów ani senatorów z list Platforma Obywatelska ani teraz ani w przeszłości.
Nie głosowałem na, ani nie wybierałem posłów ani senatorów z list Polskie Stronnictwo Ludowe ani teraz ani w przeszłości.
Nie głosowałem na, ani nie wybierałem posłów ani senatorów z list Sojusz Lewicy Demokratycznej, SLD, ani innej "Lewicy", ani teraz ani w przeszłości.

Ja nigdy nie wybierałem tych złych, chciwych, skorumpowanych, głupich, nieudolnych, szkodliwych ludzi do władzy w Polsce!

Ostatni raz głosowałem w Rzeczpospolitej Polskiej oddając mój głos w referendum akcesyjnym do Unii Europejskiej w roku 2003 https://pl.wikipedia.org/wiki/Referendum_w_Polsce_w_2003_roku a potem wyemigrowałem z terytorium Polski jesienią 2003r.

Nie wierzę w polską demokrację ani jej zdolność do przeprowadzenia koniecznej i niezbędnej samonaprawy.

Nie wierzę w partię "Prawo i Sprawiedliwość" ani to, że to oni naprawią i uratują upadającą Polskę. Także nie wierzę w prezydenta Andrzeja Dudę. Także nie wierzę w te inne prawicowe, centrowe i lewicowe partie polskie. 


Jedyne ugrupowanie, które jakoś odwoływało się do mojego nadejścia jako "króla-Zbawiciela", czyli komitet wyborczy "Szczęść Boże" Grzegorza Brauna, dostał w tych wyborach 0.09% czyli ok. 13000 głosów Polaków na kilkadziesiąt milionów możliwych. Doprawdy ten wynik wyborczy jest żałosny i pokazuje, że Polacy sami nie wierzą w to, co udają, że wierzą...

Anita Gargas i Agaton Koziński. Polityczne Podsumowanie Dnia 2015-10-27 Telewizja Republika
Anita Gargas: 4m44s ""Mówimy tutaj o Platformie Obywatelskiej, którą będzie rozliczał PiS. Ja bym nie bagatelizowała samej Platformy jako siły opozycyjnej, dlatego, że wbrew większości komentatorów uważam, że Platforma tak naprawdę odniosła zwycięstwo!—Swoiste zwycięstwo w tych wyborach. Bo 24% głosów przy takich szwindlach, przy takich nieprawidłowościach, przy takich skandalach, aferach... Przez 8 lat, dzień w dzień informowaliśmy, my, dziennikarze, o rozmaitych nadużyciach i nieprawidłowościach... i mimo to jest to ponad 130 głosów?!... ponad 130 głosów w parlamencie!... (dla PO w nowym Sejmie).
Więc to jest pewnego rodzaju wygrana, zwłaszcza biorąc pod uwagę to, co się działo w ostatnich tygodniach kampanii, kiedy jeszcze były ujawnione kolejne nagrania, również na naszej antenie, nagrania z rozmów, między innymi oligarchy Jana Kulczyka z przedstawicielami rządu Platformy Obywatelskiej... ""
Dlatego przede wszystkim nie wierzę już ani w Polskę, ani w Polaków. Jak uczy przykre doświadczenie, Polacy są zawsze najmądrzejsi we wszystkim i zawsze we wszystkim mają rację. Po tych minionych 26 latach tej demokratycznej i kapitalistycznej "wolnej Polski", Polacy w wyborach dnia 2015-10-25 ponownie do władzy w Sejmie i Senacie w większości wybrali te same "główne partie", czyli "Platforma Obywatelska" i "Prawo i Sprawiedliwość" (PO PiS). Te same idee, te same polityki, tych samych ludzi. Tak jakby Polacy nie mieli zdolności do uczenia się nawet na błędach…

Polacy sami wybrali sobie teraz trójcę swoich własnych Zbawicieli z "Prawo i Sprawiedliwość": Andrzeja Dudę, Beatę Szydło i Jarosława Kaczyńskiego.
Życząc dobrze Polakom, życzę tym politykom dobrze w ich próbach rządzenia tą upadającą Polską, ale nie wierzę, że uda się im rządzić dobrze i skutecznie.

Dlatego już dziś na wszelki wypadek ogłaszam dla przyszłości do publicznej wiadomości, że:
JA, Zbawiciel44 'Czterdzieści Cztery' nie głosowałem na "Prawo i Sprawiedliwość"!

Odnośniki:
"Nie ufam PiS" Grupa G+ → https://plus.google.com/communities/114036494881491524494

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz